Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A láb edzés fontossága

Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy mekkora jelentősége van a láb edzésének. Az edzéstervből, főleg a kezdők, gyakran "kifelejtik" a láb edzését. Gyakorlatilag lábaink testünk 50%-át teszik ki. Ez azt jelenti, hogy ha kihagyjuk edzéstervünkből, akkor csak 50%-ban tesszük oda magunkat az edzéshez! Feltétlenül be kell illeszteni, heti edzéstervünkbe a lábat. Természetesen ezt az izomcsoportot is csak egyszer kell hetente edzenünk. Kezdőknek sem ajánlatos többször. Mint azt valószínűleg tudjátok a láb egyik alapgyakorlata a guggolás. Ez a gyakorlat az egész lábat megdolgoztatja. Tehát ha eddzük is lábunkat, de a guggolást kihagyjuk nagy hibát követünk el!!!

A Következő mondás tartja: "Ha a fekve nyomás minden gyakorlatok királynője, akkor a guggolás a királya!!" Kevesen tudják, hogy a guggolás nem csak a lábat edzi meg. Ez egy alapgyakorlat, ami az egész testet megdolgoztatja, és ezzel együtt a vérkeringést is javítja. A guggolás megdolgoztatja a combizmokat, a csípő és a farizmokat, a lábbicepszet és a hátizmok alsó részét. A hasi, a felső háti, a vádli- és még a vállizmokat is igénybe veszi. Sokan úgy gondolják, hogy ez a gyakorlat "nem nekik való". Hacsak nem rendelkezünk komoly gerincproblémákkal, a guggolást el lehet sajátítani, bár kétség kívül nem könnyű. Igazi próbatételnek számít ezt a gyakorlatot minden héten kivitelezni.

255423_456190711075892_1077831924_n.jpg