Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A víz fogyasztásról

Igyál sok vizet!!!!A szénhidrátok a testben vizet tartanak meg. Amikor a szénhidrátot kihagyod az étrendedbõl a tested természetesen vizet veszít. Egyesek azt hiszik, hogy ha sok vizet isznak szálkásítás közben akkor csökken az izmaik definíciója. Bár ez igaz lehet egy bizonyos fokig (ha vizet tartasz vissza, akkor kevésbé fogsz „szálkásnak” kinézni), miért fosztanád meg a testedet a víztõl MOST,
amikor éppen diétázol. Az utolsó dolog, amiben szeretnél lenni egy alacsony szénhidráttartalmú diéta közben az a dehidratált állapot.

Mert akkor aztán tényleg rosszul fogod érezni magad. Ez nagyon eredménytelen edzésekhez és izomgörcsökhöz vezethet. Még azok a testépítõk, akik versenyre készülnek sem vesznek vissza a vízfogyasztásukból közvetlenül a verseny elõtti pár napig.

A víz visszavétele az izomdefiníció növelésére csak IDÕLEGES segítség. A testünk 70%-ban vízbõl áll. Igyál sok vizet (legalább 3,7-5 litert egy nap) és mindig legyél eléggé hidratált állapotban!

179720_452710631423900_934288104_n.jpg