Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Sissy guggolás

2012.09.27

A Sissy guggolás nagyon nagy mozgástartományt biztosít, viszont nem kell hozzá nagy súlyt használni - az igazat megvallva, elég sokáig lehet súly nélkül végezni, mert még így, saját testsúllyal is a "túlélésre játszik" az utolsó ismétléseknél, aki megpróbálja. Emellett megvan az az előnye is, hogy a teljes megnyúlási pozícióból készteti aztán összehúzódásr

a a combfeszítő izmokat, ami nagyon hatékony izommunkát eredményez - egyébként a többi izomcsoport edzése során is érdemes minimum egy hasonló jellegű gyakorlatot beiktatni. A megnyúlás egyrészt nyújtja az izmokat, az izompólyát, ami a növekedés szempontjából előnyös, másrészt tudni kell, hogy ha egy izmot megnyújtunk, az erősebb összehúzódásra képes ezt követően.

A lánynyújtást leszámítva ráadásul ez az a combfeszítő gyakorlat, ahol teljes mértékben ki tudjuk kapcsolni a combhajlító és a farizom szerepét, így a lehető legközvetlenebb terhelés éri a "négyfejűt" - különösen annak alsó részét. Végezhetjük egy alapgyakorlat előtt előfárasztásként is, akár szuper szettben - egy Sissy guggolás - sima guggolás szuper szettet mindenkinek "érdemes" megtapasztalnia - vagy önálló gyakorlatként is a lábedzés második felében, mikor a "nehezén" már túl vagyunk.

255207_465640506797579_600623933_n.jpg

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.